Hayriye14 Arkadaşlar 14haftalik hamileyim ikinci çocuğum sağ tarafimda bı kıpırdama hissettim hemen hissedilmez dediler hisseden varmı ben gerçekten hissettim
ressamistanne Hayriye14 14. Haftada çocuk anca 50 gr falandır anca belki daha az. Sizdeki bağırsak hareketidir büyük ihtimal.
litfenama Hayriye14 bu tarz garip bir şey bende oluyor. Ağrı gibi ama tam değil. Bebek olduğunu düşünmüyorum ben. Kas ve yağ dokusunu geçecek kadar güç sarfedeceğini düşünmüyorum.
Veraleyl ressamistanne 14. Hafta da doktor 100 gr demişti bebeğim için kiminin ki daha fazla olabilir
Hayriye14 @ressamistanne oda olabilir ama hani kasıklarımda değil göbek degiligimin yan tarafında sağ tarafta hissettim
ressamistanne Hayriye14 zaten göbek deliğinin orda olması imkansız o raddeye 24. Haftada falan geliyor. Yani rahmin bulunduğu yere bakın, bebeğin gramı büyük olmalı ki Rahim büyüyüp oraya kadar çıkabilsin.
moom222 Hayriye14 cnm bnde diyorum kimse inanmıyor kız ben on haftaligim sekiz haftamda beri bahsettigin GB aynı hissediyorum çok uzun süren dakikalarca değil saniyelik bnce hissediyorsun
Seda3536 Hayriye14 canım Ewet bu haftalarda bağırsak hareketi insanı yanılta biliyor ama ikinci gebelikte hissetme olasılığı yüksekmiş benim 3.gebeliğim tam 15. Haftamda hissetmeye başladım yani olabilir
Karkubra27 ressamistanne 17 haftalık hamileyim canım bebeğimin gramı 230 dedi doktor ve hissetigimi söyledim göbek deliğinin alt solunda olabilit dedi doktorum bebeği hissetmen gayet normal artık dedi
gulsonmez27 İlk gebelikse 20den önce hissedilmez canım..Tekmelemeden bahsediyorum ancak bebeğin toplandığı yeri hissedebilirsin.Benim öyleydi hep sağımda bombelik oluyordu sırt üstü yattığımda
Kbrbrhnn gulsonmez27 Bu bende de oldu ya birkaç seferdir. Sağa veya sola dönüp yattıktan sonra sırt üstü pozisyona geçince yumru gibi oldu ama çok sürmeden düzeldi. Doktor normal dedi ama yine de bazen endişe etmiyor değilim
ressamistanne Karkubra27 17 ile 14 arasında 3 hafta var kuzum. Ben de ilk 17 de hissettim biliyorum ama senin bebişin benimki gibi tontik herhalde normali 100-150 hadi diyelim 14. Haftada tontik olsun gene çok erken. Bilimsel açıklaması yok yani.
Hayriye14 Benimde ikinci çocuğum bende anlamadım belkide gerçekten hissettim şuan 14haftalik ve şey dicem bende kilo yazmıyor ya boyu falan ben anlamıyorum bakarmisiniz ne olursunuz https://imgyukle.com/i/omSHSI
Nnur1 Hayriye14 benim de ikinci gebeliğim ve 14.haftamdayım. İlk defa dün tam bebeğimin olduğu kısımda 1 kere pıt pıt atan bişey hissettim. Sanırım zıpladı 😄 bugün hissetmedim mesela. Birinci gebelikten sonra karın duvarı inceldiği için ikinci bebek daha erken hissedilebilir demişti doktorum
Hayriye14 @Nnur1 bendede bugün oldu aynısı işte böyle seyirme gibi bidaha olmadı bence de bebekdi ya☺️☺️☺️