Oznurozdemir Kafanızı biraz rahat bırakın derim boyle kendinizi sıktıkça rahim de sıkılıyor ve çocuğunuz bu yüzden de olmuyor zaman tanıyın kendinize oluruna bırakın ben 6 senedir evliyim 2 gebelik kaybım var şuan 3 cü bebeğime hamileyim sen daha 1 senedir evlisin canım