Sinemmmmm58 Oznurozdemir sabredin hayirlisiyla ve saglikli olsun 5 ay cok kisa bi sure uzulmeniz icin siz ne kadar stres yapip.uzulurseniz o kadar etkilenirsiniz
Zhreee Bende 5 aydır kalamıyorum üzülme nasip işi o ne zaman saat kaçta geleceği belli zaten allahim insallah nasip eder
Merv066 Oznurozdemir ovulasyon günlerinizi takip ettiniz mi hiç birde o şekilde deneyin bende iki ay normal şekilde korunmayı bıraktım olmadı sonra ovulasyon testiyle kaldim
6464_iiiaakk Oznurozdemir Gayet normal 5 ay çok kısa bi süre cidden rabbim kimsenjn kucağını boş bırakmasın
wisesmom İnsanlar yıllarca uğraşarak hamile kalamıyor da çare arıyorken bir yıllık evlilik ve beş ayşık beklentinizi şikayet konusu yapmayın lütfen; ki zaten doktorlar da bir yıl denemeyi normal karşılıyor.
ressamistanne Oznurozdemir ben de 5 ay hamile kalmamıştım ama sizin kaybınız var sanırım. D vitamini, folik asit, multivitaminlerle destekleyip vücudunuzu hazırlayın. Progestan bebişin tutunması için. Gönlünüzü ferah tutun
momofGokboru Oznurozdemir piskoloji gerçekten çok önemli takıldığın streslendiğin sürece gecikiyor kendimden biliyorum bende ilk bebeğimi kaybettikten sonra hiç korunmadım 8 ay sonra tekrar hamile kaldım ama aşırı kafaya takıyordum sonra kendimi sakinleştirdim folikasit kullandım bi sonraki ay hamile olduğumu öğrendim çok şükür bi sıkıntınız yokmuş bence olayı akışına bırak inşallah en kısa zamanda güzel haberler alırsın 🦋
Mrvyldrm1 Oznurozdemir beklentini bırakman lazım. Bıraktığın ay hamile kalırsın. Arkadaşım öyleydi. Artık düşünmüyorum dedi. Kendisini başka şeylerle meşgul etti ve hamile şuan.
Busra_can34 Oznurozdemir merhaba daha önce hiç hocaya gittiniz mi belki sübyen vardır o yüzden düşük yapıyor olabilirsin
User1244 Progestan ne ise yarıyor beki Bende kalamiyorum 5 sendir 3 kimyasal 2 düşugum var nedendir anlamiyorumm
Oznurozdemir User1244 canım progestan hem adeti düzenliyor hemde kısırlık tedavisinde kullanılıyor. Rahmi gebeliğe hazırlıyormuş. Hamilelik hormonunu yükseltiyor. Doktoruna danışıp kullan bir bence bide inofolic combi önerdi doktorum 3 ay boyunca
miranbeyinmothersi Oznurozdemir kesinlikle stresten olmuyordur. Her ay gebelik testi alıyorsan zaten streslisin demektir. Bebeği düşünme eşinle keyif almak şçin birliktelik yala ve bunu düzenli yap eğer kadınsal hastalıpın yada eşinde sorun yoksa olacaktır . Strese girdiğin sürece ilaçlada olunmuyor tecrübeyle sabit rabbim nasip etsin inşallah
Oznurozdemir miranbeyinmothersi hiçbir hastalığım yok canım eşimde de bende de. Herşey normal doktor sadece stresten olmuyor iki tane olduysa yine olur diyor ama işte psikolojimi rahatlatmam lazım
User1244 Oznurozdemir Bende mavisini kullaniyorumm afetime 9 gün kaldi bakalimm nasip ne olur bilmiyorum suanda coraspirin kullaniyorumm ayni zamanda çinko ve probolis bakalim
User1244 Oznurozdemir adetin kaçıncı günü kullanılıyor birde ağızdan yoksa fitil olarakmi kullanılıyor
Merv066 Zhreee ben iki gün sonra flan başladım ama sizin adetiniz 28 günde bir değilse hemen bitince başlayabilirsiniz
Oznurozdemir User1244 inşallah tutar. Adetin ilk günü başlayacağım bende mavi olan evet. Rabbim kucaklarımızı boş bırakmasın ☺️