SinemOrkun Fondoten sürmeyen oje hiç sürmez o zaman. Ayrıca kullandığım nemlendiricide de paraben var kaç tane kreme baktıysam hepsinde paraben var. Organik denilen şeylere de param yetmiyor cildim de çok kuruyor napayım bilemiyorum.
deletedmom213 Kairem pure beautynin cc kremi var. Naturel ve ivory. Fondotene bin basar ve paraben falan yok bişeler daha yoktu. Yani sürülcekse bunu sürün derim :) Kore ürünü bu arada :)
Cnnckr Tugbabuke güneş kremi kullanmak gerekiyor ama hepsini değil. Gebeler için üretilmiş olanları var doktorum bana solante pregna önermişti. Gebeler için üretilmiş olan serisi solantenin.
Kubrakorkmaz24 Açıkcası benim doktorumda öyle bir şey söylemedi 6 7 yıldır düzenli makyaj yapıyorum Güneş kremi sürdükten ve temizledikten sonra bi sorun yaşayamayasını sanmıyorum kolay kolay. Kullandığımiz sirke bile doğal değilken makyaj çok ayrı bir teferruat bence. Aksine zAten vücudumuzda değişimler oluyor makyaj bana göre motive ediyor daha iyi hissetmemi sağlıyor benim naçizane fikrim ve tavsiyem bu şu yapılmaz şu zararlı bu böyle diye diye kötü psikoloji yaşamaya gerek YÖK bence :)