Kairem bende kullanmıyorum zaten normaldede pek kullanmaZdım ama sürekli kullanan hamıle arkadaslarım var 🤷🏻♀️Kullanıyorsanızda kalıtelı olmasına dıkkat edın derım. Bırde altına güneş kremı falan surersenız cildi biraz daha korumus olursunuz bence. Gunes kremıde hamıleler ıcın şart dıyo bazı doktorlar. Hamılelıkte leke olusmaması için