Benim de kasik kemiğime çok kötü baskı yapıyor ağrı oluyor oturup kalkarken bile çok aşağısı ağrıyor bilmiyorum daha doktora gitmedim haftaya gidicem enfeksiyondan şüpheleniyorum ben de l, oturup kalkarken anlık kramplar oliyor o normal bazen adet sancısı gibi de oluyor ama dediğim baskı ağrısı çok kötü