Yanne Kızlar 13+3 teyim. Karında sağ ve sol kısımda arada ağrılar oluyor. Bugün doktora gittim aslında sorun yoktu. Yerleri süpürüp sildim elimle siliyorum yerleri acaba o mu etkiledi. SiZde ağrılar oluyor mu? Sırt karın bel ağrısı vs..
Ezgiduru Yanne benm kuyruk sokumu kısmı agriyor bugunde yataktan kalkarken sanki karnima kramp girdi gibi bir agri oldu. Pzt yi bekliyorum dr a soracagim. Ayni agri hapsirdigimda falan da oldu. Umarim skinti yoktur. 13+4 um bu arada
Pembekurdele Yanne benimde kasıklarımda aralarda agrilar oluyor canim rahim yukariya çıkmaya başladiği için oluyor sanirim
ikizekiz Yanne oluyor canim ben de 13+4üm bugün. Bu hafta içi daha net hissettim ağrıları. Çok keskin değil ama çok şükür
Yanne Ezgiduru banada öylr oluyor arada canım inşallah sıkıntı yoktur sizde de sanırım gelip giden ağrılar normal karşılanıyor
Evinru Yanne 12+6 erkek demişti bakalım burdakiler erken ogrennce degisyo diyolar benim doktor emin gibiydi
Ezgiduru Yanne ya kanama vs olmadigi surece bisi yapmıyorlae acikcasi. Bende 2 gun once enfeksiyon cikti belki ondan da olabilir ilaca basladim. Insallah agrilar da gecer.
Yanne Ezgiduru geçmiş olsun canım inşallah düzelir enfeksiyonunda ağrında. Ayenn doktorlar normal diyor ağrılara hep
ikizekiz Yanne amin tüm bebekler inşallah. Yani gündelik yaşamını etkileyecek kadar ağrı varsa ve kanama eşlik ediyorsa doktora danışın diyorlar. Ama normal düzeydeki ağrılar özellikle dinlenince hafifleyen agrilar olurmuş bu dönemde
Yanne Evinru hayırlısı olsun cankm benimde 11 haftada tahmin yapıldı bugün 13te kesinleşti kız olduğu. Sağlıkla gelsinler
ikizekiz Yanne inşallah inşallah 😊 12+4te doktor uzuvlarda yukarı doğru bir büyüme görüyorum ama 1 aya netleşir dedi😅 erkeğe benzetti her ikisini de bakalım 😌😌 sizinkiler belli mi??😍
Yanne Asel2520 evet öyle yapıcam artık mecbur hiç bişey önemli değil onlardan. Sağlıkla gelsinler canım hayırlı olsun sizinde
Asel2520 Yanne aynen öyle valla bende ev işi filan iyice bıraktım eskisi kadar takıntılı yapmıyorum bebişlerimin sağlığı daha önemli amin hepimizde sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🌸
Yanne ikizekiz benmde 11. Haftamda tahmin etmişti doktorum 13+3 kesinleşti dedi artık kız olacak inşallah🌸 sizinde bir iki haftaya netleşir