Elfs özel sektörde çalışıyorum, çalışabilir almıştım ve geçtiğiöiz hafta 37. Haftayı tamamlayıp izn ayrıldım. Ancak 35. Haftadan sonra evden çalıştım. Stresli bir işim vardı ve son haftalar evden çalışmama rağmen psikolojik olarak çok zorlandım. İzne ayrılsaydım da evden çalışıyor gibi sürekli arayacaklarını bildiğim için devam ettim. Eğer evden çalışmama izin vermeselerdi ayrılırdım ama çünkü vakalar çok arttı. Benden sonra ofisteki herkes covid geçirdi.