Merhaba ben öğretmenim, şuan 35.haftadayım. yarın birinci dönem bitiyor ve izne ayrılmadım. 37.haftaya kadar çalışır raporu aldım. O da zaten yarıyıl tatiline denk geliyor. Bu 5 haftayı doğum sonrası kullanacağım inşallah. Ancak ben rahat bir hamilelik geçirdim. Son bir ay servise yazıldım yollar karlı ve buzlu olduğu için