Ayseayse5664 amin inşallah cnm göbeğinide eşim kesti şu tiksinir diyenleride anlamıyrm iyi günde kötü günde her anında deyip evlenmişsiniz yani mucize yaşanıyor orda eşim yönlendirdi beni doğumda şimdi ıkın diye kafamdan tutup destek verdi 45 dk sürdü ıkınmam haliyle zorlada olsa ufak tefek şeyler oluyo ama o an utanamıyosun bile sadece bebeği düşünmekten