Ayseayse5664 Kızlar sizce imkanı varsa eşinizin sizinle dogumhaneye girmesi ne kadar mantıklı güzel bir duygu mu.deneyimli anneler nasıl oluyor sizce önerir misiniz??
Busratye Ayseayse5664 deneyimli değilim ama bende girmesini isterim hem bana destek olması için hem oda bebeğin ilk dakikalarına şahit olabilmesi için. Babayla da ten teması olsa güzel olur
Aleynaarslan Ayseayse5664 bende eşim girsin istiyorum yanımda olmasını istiyorum gittiğim hastanede alıyormuş doktor bakalım eşim girebilecek mi 😊
Yesimmm93 Ayseayse5664 bende dedim eşime ben giremem dedi hem orda çok acı cekıceksın dayanamam hemde çocuk ordan kanlı cıkar ilişkide falan gözüme gelir benım dedi, degısık bi psikoloji bişey diyemem sen bilirsin dedim 🤷♀️
Ayseayse5664 Busratye bende girmesi isterim ama galiba bizimki belli etmesede korkuyor🤗 hep diyorum gireceksin😂
Yarenelibol Bnmkisi istemiyor galiba korkuyor 😂 ama normal doğum diyorum olmaz diyor neden bu kadar iştahsızlarki 😞 bnde onun girebileceği bir hastane arıyorum ama bulamıyorum nedense
Ebraradinn Bende bi yandan istiyorum bi yandan istemiyorum beni öyle görmesini istemiyorum bazıları görmesin normalse hiç görmesin diyor kimisi şahit olsun diyor gerçi eşim girmek istiyor ama o sinirle can acısıyla onu boğarım diye korkuyorum 😀
Yaseminhan Valla bende girmesini istediğimi söylediğimde tabiki giricem demişti.. düşünüyoruz o yüzden ama bence eşine sor eğer bunu kaldirabilicekse girsin bence girmeli de sonuçta iyisiyle kotusuyle birlikte yaşıyoruz nasl olduğunu görsün de daha farkında olsun herşeyin 😁😊😊😋
YagizAsyaMom Ben doktoruma konuşacağım bu konuyu çünkü eşim çok hevesli resmen yalvarıyor nolur bende geliyim bende görüyüm diye inşallah izin verirse doktor oda görecek🤗😂
Ayseayse5664 YagizAsyaMom Way enişte süpermiş böyle hevesli olunca insanda hevesleniyor cesaretleniyor🤗
Bihilal Ayseayse5664 deneyimliyim süper bi duygu inşallah ikinciye de girecek daha doğrusu yanımda olacak çünkü zaten yattığım odada doğum oluyo başka odaya gitmiyorum doğum anında ☺️
Ayseayse5664 Bihilal ne güzel bak şu an dahada heveslendim.🤗inşallah 2. Girer güzel bir Doğum geçirirsin canım
EsraKymen Bende girsin istiyorum sezeryan olacak nasipse başında dursun elimi tutsun yeter bide foto çekilcez nadipse doğumda onun için yanımda istiyorum😇😇
Ayseayse5664 EsraKymen sezeryanda olsa ne güzel fotoğraf ceker ilk kez görür babalığı hisseder bencede girmeli casaret vermeli🤗🤗🤗
Bihilal Busratye türkiyede değilim yurtdışındayım burda istediğiniz kişiler yanınızda olabiliyo kaç kişi istiyosanız
Harunnisa Ayseayse5664 benim esim girmez bende girip kameraya cekmesjni istiyorum bebegin ilk anını ama kan tutuyor giremez girsede bayılır birde onla ugrasamam valla