Doğalgaz 865 tl gelmiş,elektrik 260,su 140 bu ne arkadaş Allah aşkına ya 😥😥😥 Daha bebiş doğmadı ev o kadarda sıcak olmuyor bu kadar faturaya rağmen yani tişörtle falan gezmemiz lazım ama maalesef,bebeğimiz doğduğunda 1500 falan öderiz herhalde,ev büyük 4+1 ama alt üst yakmayınca bizim yaktığımızın bir anlamı olmuyor deli olucam ya 😒😒😒😒