Esra-gkl Happybsrn zaten tamamen hazırım her an gelebilir gibi 😂 azcık bi yerim ağrısa heyecanlanıyorum geliyo mu diye ama hemen geçiyo
elaweannesi Esra-gkl ya öyle mi dersin banada az geldi ondan sordum burda daha fazla olan war ya bu haftada acaba daha alır mı diyorum doğuma kadar bide bu ölçüler ne kadar doğrudur Yani herkes daha az doğuyor dedi ya söylenenden genelde
Esra-gkl elaweannesi bazıları da daha fazla doğuyo öyle düşünme 3 kilonun üstü bence çok iyi. Ablama 3200 demişlerdi doğuma az kala 3650 doğdu
elaweannesi Esra-gkl ya ne güzel doğru da çıkabiliyor demek ölçümler senin ki çok mu zayıf ki canım yani haftasıyla uyumlu dediyse doktor iyidir zaten ben bu defa soramadım haftasıyla uyumlu mu diye ondan merak ettim
Esra-gkl elaweannesi gayet iyimiş zayıf demedi ben sordum biraz kilosu az mı diye yoo normal sende küçüksün dedi 😂
elaweannesi Esra-gkl aynen ya merak ettim ne kadar alıyorlar diye sorarım sana sağlıklı gelsinlerde 😇
elaweannesi Esra-gkl yaa bak olmuş işte çok sewindim bugünmüydü kontrol tam kaç olmuştunuz hafta gün olarak