Boşuna kaygılanıp en güzel en keyifli günlerini zehir ediyosun.. ona bakarsan ihtimaller hep var.. her an araba çarpabilir diye sokağa çıkmamazlık yapıyo muyuz ? Ama bu ihtimal hep var dimi.. böyle düşün.. allah a emanet et dua et gerisini düşünme.. kaderinde ne varsa onu yaşıcaksın.. Allah sana anne olmayı nasip etmiş içine bi can vermiş sükret tadını cıkar.. kafanıda böyle seylerle yorma..