Mucizemiizz Ben de düşük tehlikesi atlattım. Kaygılarını çok iyi anlıyorum. Ama hep kendimi şöyle telkin ettim.Olumsuz bi durum olacak olsa kaygılansam da elden gelen hiçbişi yok. Ama ya olumlu gidecekse ve benim bu kaygılarım yüzünden bebek de stres oluyorsa diye düşündüm. Hep güzeli düşünmeyi, hep güzel ihtimalleri aklıma getirmeyi tercih ediyorum artık. Çünkü kaygılansam da bunun bi faydası yok. Olacak olanın önüne geçemiyoruz. moralimi iyi tutup, kötü senaryolardan uzak durup bebeğime daha huzurlu bir kişilik oluşturabileceğimi düşünüyorum. Kendimi hep böyle motive ediyorum. Bir de bir uğraş bulmanızı öneririm. Örgü örmek, spor yapmak, enstrüman çalmaya çalışmak gibi bir hobiniz olursa eğer hayata bakışınız gerçekten daha farklı oluyor, çünkü zihin başka şeyle oyalanıp kötü senaryolardan uzak duruyor. 🌸