Ceylannnn123 ayy allahım sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin… bahtı güzel ömrü güzel olsun bebişinizin.. tabi allah sizide korusun…ama benim durumum biraz farklı. Ben alt batın tomografisine girdim. Mesaneye kadar bakıldı. Direkt ışına maruz kaldık yani… üzgünüm çok hemde…