Bambiletto ben radyoloji teknikeriyim.size akciğer den tomografi cekildiyse bu thorax bölgesi olur yani göğüs , alt batın dediğiniz daha aşağı dediğiniz gibi mesaneyide içine alır , mesaneye kadar bakildiysa sadece akciğer değildir akciğer+karın bolgesidir eğer mesanede cekildiyse bebişte direkt taranmıştır , ama inşallah bir şey olmaz sağlıklı olur