Ayseakyl bazı doktorlar cok patavatsız gercekten herseyi pat pat soylerken karsımdakının kalbıne ıner diye dusunmuyolar.. bıze bakan rısklı gebelıklere bakan bı doktordu o bıle gerek yok korkmaya eskıde kaldı o down sendromu suphelerı dedı benm 100 hastamdan bırınde oluyo bu dedi.. ama doğumdan sonra bakıldığında gözukmuyor dedı. Bıde bı yerde okudum bebek kılo aldıkca kayboluyo yazıyordu coğununda 30. Haftadan sonralarda kaybolmus yada kuculmus