Guulseeen bende ayrıntılı da ögrendim çok doktora danıştım korkulacak bir durum olmadığını söyledi yine gönlüm rahat etmedi bulunduğum şehirde muayenesi 975lira olan çok iyi bir doktora gittim bana dediki eger kalp kapakçıgında değilse önemli değil bu hamileliğin sonunda geçer yada Doğumdan sonra geçer kafana takılmasın dedi bende kafamdan bu parlaklığı attım. Doktorun sana ne diyorsa ona kulak vermelisin yoksa Bebek çok stres altında kalıyor allahın izni ile geçecek 🙏