simgc kuzum silik olması beni ürkütüyor bende seninle aynı şeyi yaşadım geçen ay kimyasal gebelik oldu adetle beraber gitti ama testim silik çıktı benim böyle bana kıpkırmızı olması lazım falan dediler yani inşallah bu defa sağlıklıdır banada nasip olur ama bekleyin 1 hafta sonra üzülmeyin adetiniz ne kadar geçti