Emine123kuzu Zynpcbi Benimdw şuanda ilk testinizdeki gibi yani fotoğrafta gözükmüyor sadece ben görebiliyorum hatta, bende iki şer gün arayla test yapayım diyordum teşekkür ederim inşallah sizinki gibi olur 🙏🏻
Zynpcbi Emine123kuzu inşallah benim ilk testim bundan da silik ti kimyasal değilse koyulaşacaktır inşallah hayırlı haberlerinizi bekliyorum 🌹🥰
Emine123kuzu Zynpcbi testim dün cok cok silikti ama bugün ilk idrarpa yaptım bu şekilde 🤗 https://imgyukle.com/i/o39Bph https://imgyukle.com/i/o39suM
Zynpcbi Emine123kuzu ay ne güzel var inşallah hayırlı olsunn biraz daha bekleyebilirseniz bekleyin sonra kollar delik deşik oluyor çok erken öğrenince 🌹😊
Emine123kuzu Zynpcbi adetime daha 5 gün var ben dün yaptım bir tane test yoksada umutlanıp durmam dedim. Test bozuk olabilir dediler. Bende bugün yine yaptım. Kan vermek için adetimin gecmesini bekleyeyim diyorum hem bakayım koyulaşacak mı diye ? Olur mu böyle 🤗
Zynpcbi Emine123kuzu ben 6 gün kala 104 çıktı bencede bekleyin sabredebilirseniz hem kollarınız için ama sabredemezseniz 3 gün sonra verirsiniz bi iki gün sonra 1 test daha yaparsınız hem tam net olur ☺️
Emine123kuzu Zynpcbi bekleyeceğim nasipse inşallah vardır bu süre içinde de koyulaşır🙏🏻 hakkımızda hayırlısı sağ sağlim kucağımıza almayı da nasip etsin rabbim ❤️
Zynpcbi Gulcingezer adet olmazsanız tekrarlayın bazılarında geç çıkıyor Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏