Zynpcbi simgc benim 9 gün kala aşırı silik çizgi çıktı ve hazımsızlık çekiyordum çok fazla kimyasal geçirdiğim için biraz daha koyulaşınca verdim 4 5 gün sonra siz tekrarladınız mı testi inşallah kimyasal değildir 🙏
Zynpcbi simgc bence kan verin koyulaştıysa ben dayanamayıp verdim 104 çıktı 300 600 sonrasında 5300 de keseyi gördük erken olunca biraz fazla kan vermiş oluyoruz 6 haftada kalp atışı Allaha şükür 😇
simgc Zynpcbi canım günaydın. Dün daha koyuydu bugün biraz daha silik yine korkuyorum hemde ilk idrarla yaptım bu sabah
Aleynasvr simgc evet canım daha çok yeni olduğu için silik çıkıyor. Ama erken gebelik testlerinden bir tane daha yap emin olmak için istersen
B-Y94 simgc var görünüyor baya çizgi belirgin 🥰 Allah analı babalı büyütsün sağ sağlim kucağa almayı nasip etsin Rabbim inşALLAH
aysebeyza simgc hamilesin canım tebrik ederim benimde böyle çıkmıştı test gidip kan verdim ve pozitif çıkmıştı 🤗
Zynpcbi User1244 her anneye lazım kitabında çocuk olması için okunacak şeyler var belki isterseniz yapabilirsiniz aklınızda bulunsun 😊