simgc Kızlar 7 aylık evliyim. Geçen ay düşük yaptım kimyasal gebelikti zaten adetimle beraber düşüp gitti. Beta hcg sıfırlandı daha sonra kan tahlili verdim. Bu ay adetime 3 gün var bugün test verdim bu şekilde çıktı. Sizce hamile miyim ? https://imgyukle.com/i/oGXzfS
Pembekurdele simgc 5 dk içerisinde olduysa olabilir varsa ikinci bir testide yapin garantilemek için daha sonrada kan verirsiniz
yagmur50 Yaa anlattıklarınız resmen benim hikayem 8 aylık evliyim bende kimyasal gebelik geçirdim 2 buçuk ay sonra tekrardan hamile kaldım hemen kan verin bence hamilesiniz hayırlısı olsunn 🙏🏻
Zynpcbi simgc ben 2 kez kimyasal gebelik geçirdim kan vermeden testle takip edin koyulaşırsa kan verin tavsiyem inşallah sağlıkla devam eder 🙏
portakalcicegii simgc doktorunuza danışın bence. Bende kimyasal geçirdim. Suan ki gebeliğimde doktorum progesteron testi istedi. Oda güzel çıkınca hap falan vermedi
Zynpcbi simgc ben hiç bişey kullanmadım şimdi 14 haftalık hamileyim çok şükür kimyasal gebelik olmayadabilir ben evde takip edip sonrasında kan verdim ama içiniz rahat etmezse verin doktor takibinde devam edersiniz demesi kolay ama sabretmek zor oluyor ☺️