İlk gittim karından görünmedi alttan baktı eve geldim sildigimde çok hafif kahverengi leke vardı bir daha gelmedi zaten 2 hafta sonra doktora gittim karından bakti çok az gördü bebeği tekrar alttan baktı hafif bir kese de kanama bar yerleşme kanaması o bir sıkıntı olmaz ilaca gerek yok dedi bir daha kanama falan gelmedi