Lina-11 ben de 5 haftalıkken gittim karından ultrason baktı kese görmüyorum dedi alt vajinadan bakacağım dedi ve ben baktirmadim biraz daha bekledim başka doktora gittim ve karın ultrason muayenesi de göründü keşke yeniyken baktirmasaydiniz çünkü yeni olduğu için görünmediği için alttan bakıyorlar