glsmkll
Evet benim 29 . Haftama kadar kontrollerim orda oluyordu dogumda yeni dogan ünitesi
Donanımlı diye orda olsun istedim cokda caba sarfettim ama kontroller 5 dakika sürüyor benım doktorum ayhan yılmazdı oda azarladı bir kere hiç bir sebep yokken yazdığı ilaç bitmişti tekrr yazmasını rica edince baya sinirlenmişti beyefendi anında bıraktım o hastaneyi diğer doktorlarla ilgili arkdaslarımdan kötü şeyler duydum hatta bi ara medical park galiba kapanacak doktorları acayip ukala davranıyor dendi bir arkdaş ortamında bende iyice korktum değiştirdim . Memorialda iyi diolar