Gzm23 zaten doktorun yazmışsa kar zarar dengesini yapıp yazıyorlar. Benim normal tansiyonum düşük 8/5 falandır. Ara ara akşamları aşırı baş ağrım oluyordu. 11e çıkıyordu ki benim için yok yüksek. İlaç kullanmaya başladığımdan beri gayet iyi çok şükür hem gece de daha rahat uyuyorum. Umarım sende hiçbir sıkıntı yaşamadan güzelce geçirirsin bu süreci