Gzm23 kendi doktoruma gidince de sorucam bakalım görüşmedik daha
Ama ilk gebeliğim de de aynı problemi yaşadım ve o perinatolog hiç bir ilaç vermedi takipte kalalım bol bol peynir yoğurt kefir tüket demişti ve tansiyonum hiç yukselmedi aksine aşırı düşük tü nst ye bile sırt üstü yatıp giremiyordum
Buda aksine yükselir dedi