Zehra3868 Aynı kampanyayı kasım ayında da yapmışlardı. Biz bebek arabası ve ana kucağı almıştık. Bebek arabamız 1700TLydi. 350 lira hediye çeki vermişlerdi. Ana kucağı 750 liraydı. Ona da 150 lira hediye çeki vermişler. Ayrı ayrı almıştık zaten. Dolayısıyla ayrı ayrı verdiler hediye çekini de. Çok işime yaramıştı o zaman o çekler. İade edin ve tekrar alın. Siz iade edin. Bi komşunuz, arkadaşınız vs. gitsin alsın. Zaten illa sizin adınıza olması gerekmiyor hediye çekinin. Kod veriyorlar. O kodla gidip çek değeri kadar alışveriş yapıyorsunuz