Bebiscann Tostosunannesiii canım kayısı hoşafı yoksa, kayısılı meyvesuyu iç, karnına sağdan sola doğru yuvarlayarak masaj yap çıkacaktır, çıkmazsa hemşirelere söyle onlar lavman yapıp çıkartıyor
Ebrulililili Tostosunannesiii Geçmiş olsun. Uyuşmadım leşteri hissettim demişsiniz ya çok korkutucu. Nasıl böyle birsey olabilir aklım almıyor , Yani korkutucu . Gaz için yürüyüş bol yürüyüş
Tunurr Tostosunannesiii merhaba öncelikle gözünüz Aydın çok sevindim sizin adınıza. Gaz sancısına gelince yürüyebildiğiniz kadar bol bol yürüyün ve kesinlikle sek nescafe için anesteziyi atmaya yardımcı olacaktır ❤️
Aysu123cicek Tostosunannesiii allahi anali babli buyutsun evladi insalalh tez aamanda iylesirsin canin bir sorum olucak kusura bakma kac gun kaliyorsun hastanede
BabyLoveeee Tostosunannesiii öncelikle Allah Bağışlasınn,ama o neşteri hissetmek nasıl bir duygu en büyük korkum uyuşmamak
MelekAlyaM Su zamana kdr hep pozıtıf dogum okudum neşteri hissettim diyince yeni korku olustu hemde fena keske hasas ıcerık yazsaydınız😔😔😔
Cerenayd Tostosunannesiii bende sezeryan oldum canim alti saat sonra hosaf su falan icebildim benim gazim cikmadan yemek yemem yasakti bol bol su ictim hisaf ictim yurudum bide bol bolda tuvalete git ben yatarken falan yapamadim ama tuvalete ciktigimda yaptim umarim en kisa zamanda gazinida cikarirsin