Geceden başlayan bir serüven benimkisi ;
Hikayem uzun kısaca anlatmak gerekirse,
Spinal olarak girdiğim doğumda uyuşmadık ne yazıkki , neşter acısını hissettim :)
Sonrasını bende hatırlamıyorum genel aneztesi olmuşum :) bebeğimin doğduğunu ağladığını göremedim :) doktorum sağolsun resmini çekip yollamış bana :) şuam kendısı benımle değil,
Bendekı narkoz ona azcık geçmiş oğluşum azcık sessızlesmıs:) hava verip küveze almışlar ama bir kaç saate yanımda olacak inşallah 🤲🏻Ağrıda sızıda başta az zorladı ama suan kendım yuruyebılıyorum tek sorunum gece 11 den bu yana çıkmayan gazım 😒 nasıl çıkacak onuda bilmiyorum serum alıyorum hala . Anne olmak cok cok farklı birşeymiş suan dört gözle evladımı bekliyorum dua edin gazım çıksın anneler :) birde sütüm gelsin ..
ha birde karnım çok komık duruyor resmen sankı onunde kucuk bır top varmıs gibi 😄😅
Cok değişik böyle karnımın içindeki kaslar hala oynuyor gözle görülüyor :-)
Pıjamalarımı giydim evladımı bekliyorum dört gözle :)
Tek hissettiğim acı gaz acısı oda çıksa rahatlıcam gerçkten :)
Velhasıl kelam evlat güzel birşeymiş :) genel oldum dıye bıraz uzuldum evladım ayrı kaldı dıye ama benım elımde degıldı 😞 uzun oldu kusura bakmayın :)