Devlet hastanesi acil kadın doğum direk alttan muayene ediyor baş ağrısı ile gideni de tansiyon ile gidenide orada o yüzden yaptırmadım panik oldum oradan çıkıp özele gittik oda pek fazla ilgilenmeyip kendi doktorum değil cunki acil doktor ben devlette alttan bakılması istendi diye söyleyince evet devlet te öyle oluyor diyip bakmaya getirdi lafı yani bilmiyorum