Gulsumelif canım ciddi birşey ola da bilir olmaya da bilir. Doktor müdahale etmek istediğinde izin ver hatta ilk fırsatta gidip muayene etmesine izin ver lütfen. bak ben 30. Haftamda ağrıyla gidip vajinal kontrol sonucu rahim ağızı kısalığı olduğunu öğrendim. Erken doğum riskim vardı ve dinmenmeyle ilaçla erken doğumu durdurduk şuan 37+6 olduk. İhmal etseydim bebeğim erken doğacaktı muhtemelen küvezde olacaktı. Seni korkutmak istemiyorum ama lütfen tekrar gidip muayene ol inşallah birşey yoktur ama en azından için rahatlar. Yarın öbür gün keşke baktırsaydım diye suçlama kendini