Annemiz Ama takma kafaya ben başta çok takıyodum almıyorlar etmiyolar diye sonra düzeldi meğer erken olduğu içinmiş bazen bizde yanlış düşünüyo olabiliyoruz , :)
Annemiz gunes1234 gunes1234 gittim hastaneye bi saat bekledim ama doktor ilgiliydi eğer hastalar müsaade etse sürekli içeri dalıp durdular girme diyo doktor dinlemiyorlar bile
gunes1234 Annemiz walla bir gittim içimden de dedim ki geç ya kimse yokdu doktor güzel ilgilenir dedim ama iğne atsan yere düşmez şok oldum
gunes1234 Annemiz şeker yüklemesi yarın yaptırıcam 1310 kilo olmuş yeterli sanırım Aminyo sıvısı sınırda çıktı az gibi
Annemiz gunes1234 banada dörtlü taramayı yaptı bi kaç sonuç çıktı ama hiç anlamıyorum ki acaba kötü mü iyi mi
Annemiz gunes1234 Kan alındıktan sonra tansiyonum düştü baş ağrısı mide bulantısı baya rahatsızım dünde kan almışlardı ağır geldi heralde 10 tüp kan vermek
gunes1234 Annemiz inan doktorum iyi ama ben daha göbeğindeki jeli silmeden doktor hasta aldı içeri mantumu felan aldım dışarıda milletin içerisinde üzerimi düzeltmeye çalışıyorum
Annemiz gunes1234 her tarafım jel oldu yine iyi sen kalkmadan almış içeri bana bakarken içerde hastalar vardı çıkartamadı kadınları
gunes1234 Annemiz inşallah canım neyse ki özele gidiyorsun en iyi si milletle uğraşmak zorunda kalmazsın