Ben biraz fazla tutumluyum sevmem harcamayı bunuda herkes iyi bilir eğer ben diyosam ki bunu alalım kimse sesini çıkarmaz çünkü iyii bilirler ki en uygununu bulmuşumdur 😂 biraz çingenelik yaparım yani odayı beğendim her yeride gezdim en uygun çilekte buldum kayınpederimde sağolsun ay başı hallederiz dedi biz siparişi verdik oda ödemeyi yapacak onun kızı yok benimde babam yok biz iyi ikili olduk kızı gibi sever beni sağolsun :)