Ebrulikiz Umutlu2272 benimde öyleydi 9 dan sonra kusmaya çevirmişdi hala da devam ediyor biraz azaldı ama inşallah sizin bu kadar sürmez
Rmyskrkus BelinayCaliskan dideral ve alfamed kullanıyorum kardiyoloji ve doğum takiplerim sık ve tansiyon aletim var çantamda annemde kaynanamda evde