Umutlu2272 üveit atağı geçirdim %95 görme kaybım vardı gebelik öncesi ağır kortizon tedavisi sonrası hamile kaldım ve hamileyken Behçet teşhisi koyuldu. Karaciğer enzimlerim sürekli inişli çıkışlı. Doktor başından sonuna kadar gebeliğin her an sekteye uğrayabilir diyor. Gözümden Yen’i bi atak geçirmem halinde ya göz ya bebek seçeneği sunacağız ama biz bu noktada gözünü tercih ederiz dedi. Doğumdan sonra kör olma ihtimalim var. Eğer sorunuz bulantı falansa şükretmeye sebebiniz çok.
Rmyskrkus çok geçmiş olsun hiç bişey olmayacak inşallah 🙏