Bende kendi beta hcg düşük diye üzülüyordum burada korku ile araştırıyordum hep. Ben 82 ile öğrendim. İki gün sonra 130, iki gün sonra 250 oldu. 250yi görünce aile hekimi bu kadar düşük olmamasi lazım sağlıklı bir gebelik değil bu vs dedi çok üzüldüm çok ağladım. 3 gün sonra verdiğim testte 1250 çıktı ☺️ çok çok şaşırdım. Hiç kafaya takmamak lazımmış gerçekten. Kendi düzeninde artiyo bı şekilde