Kayabusra35 Kızlar adetim 4 gün gecti kanda 96 çıktı 5. Gün tekrar verdim 128 e yükselmiş çok mu az yükseliş gec döllenme yada kimyadal gebelik olabilir dedi doktorum
Ryhn3838 Kayabusra35 adetin 4. Ve 5 . Gunu ise gayet iyi cikmiş canim keske 2 gun bekleyip oyle verseydin artisi dahada cok gorebilirdin
Balannesi60 Kayabusra35 48 saate bir 2 kati artmasi gerekiyor diye biliyorm. Gec döllenme olabilir canim guzel dusün guzel olsun :)
Kayabusra35 Ryhn3838 Sağlık ocağı kadın doğuma git hemen dedi bugün o doktor bida istedi kan bi kaç gün sonra yine yapıcam canım
yagmur50 İlk gebeliğim maalesef benimde öyleydi beta hcg 88 di sonra 147 oldu kimyasal gebelik dedi doktorum değerim düşmeye başladı ve kanamam olmuştu ama çok şükür 2 buçuk ay sonra tekrar hamile kaldım 🙏🏻
Kayabusra35 yagmur50 Banada aynı şeyi söyledi 1 hafta sonra gel eger değer artışı güzel olursa tutunmuş demektir ama kanaman başladıysa kimyasal gecelik dedi
Emll Hiç canını sıkma canım. Zamanla yükselecektir. Beta takibi yapmak adına iki günde bir test ver bence yine de. 2 günde bir, iki kat diye biliniyor ama aslında %60 artış da yeterlidir.
Kayabusra35 Emll İnşallah öyle olur teşekkür ederim içimi ferahlattınız birazda olsa hayırlısı artık😊