Seda70 ben hollandada yaşıyorum burda igne veya hap vermiorlar kendiliginden gecmesini bekliorlar ama mesela kanama cok olursa adet bezini dolduracak kadar ozaman hastaneye yonlendirip altan bakiorlar nerden gelio kan diye. Ben gecen cuma 13 haftalik kontrolum vardi bebek cok guzel gelismis haftasina göre ama kanama alanimi gordu kan pihtilasmis dedi ve 2 yada 3 haftaya gececek dedi haftaya cuma günü ebeye gidicem kontrolum var 2 hamileligimde hic yasamadim hic kanamam falan olmadi cok zormus allah kimseye yasatmasin