12+6 yım bende benide alın aranıza🤣 12. Haftanın başınfa belirtileriö bıçak gibi kesildi yorgunluk,halsizlik, uyku hali ,mide bulantısı bi tek yemek kokusundan tiksinme kaldı 🙈 ben aşırı telaş yaptım bebeğime bişey olduda ondanmı oldu diye doktora gittim hemen çok şükür iyiymiş sadece vücudum hamileliğe adapte olmuş şükür🙏Fazlasıyla enerjiğim umarm hep böyle olur 😅