Serifecan 1 sene önce normal doğum yaptım, idrar kaçırma sorunum asla olmadı. Genişlik hissi ilk aylarda oldu biraz ama şuanda herşey yolunda. Epizyo kesisi yapıldı ve doktorum çok güzel dikti, sadece içerde hafif genişlik vardı o da çok normal zamanla toparlıyor 👍