Serifecan Kızlar şuan 36+2 haftalık hamileyim doğum şeklimin nasıl olacağına karar veremiyorum normal doğum sonrasında idrar kaçırma, vajinal genişlik ve sarkma olduğu söyleniyor doğruluk payı nedir tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum
ZDM Serifecan 17 gun once normal dogum yaptım. En azından ıdrar kacırmanın olmadıgını söyleyebılırım.
kivirciginannesi Serifecan kesisiz dikişsiz doğurdum kim uyduruyor bunları anlamıyorum. On tane doğurmadığınız sürece rahminiz sarkmaz. İlk doğumum sezeryandı bunu normal yaptım yine olsa yine normal yaparkm. Doğurduğum gibi ayağa kalktım duş aldım bebeğimi giydirdim. Çok güzeldi. Lütfen psikolojik olarak kendinizi hazırlayın ve asla kimseyi dinlemeyin
selinerenozunal Serifecan mayısta 3 sene olacak ne idrar kacirma be genisleme ne sarkma hicbiri yok 😀 Korkmayin yalan haber 😅😅🤭
Bsradogn Serifecan hiç biri de olmuyor canım aksine o kadar tazelenmiş hissediyosun ki bebeginle beraber sende yeni doğmuş gibi oluyorsun 🤭☺️
prensesinannesi7 4 yıl önce yaptım canım dediklerinjn hiç biri de olmadı hatta ben dikişli olmuştu doktor eskisinden de sıkı dikmiş aksine doğumdan sonra daha da daraldı 😅
prensesinannesi7 Yapabilirim dersen o şeyleri bence hiç düşünme tabu bebeğin ve senin sağlığın iyi olcaksa yoksa da zorlamanın alemi yok
Serifecan prensesinannesi7 ilk doğumum olacağı için biraz tereddütlüyüm fazla araştırıyorum tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim ☺️
Serifecan kivirciginannesi siz böyle söyledikçe normal doğuma olan tabularımı yıkıyorum içim rahatlıyor çok teşekkürler ☺️
Serifecan selinerenozunal 🤣🤣 istek üzerine sezeryan düşünüyordum yorumlara baktıktan sonra normal doğuma ısındım teşekkürler ☺️
kivirciginannesi Serifecan hiçkimseyi dinleme canım. Kendine inan. İnanırsan doğumunda mis gibi geçiyor
uyanancirkiin Serifecan doğumdan sonra idrar kaçırma sorunu yaşadım sadece çünkü dikişlerim vardı ve artık nasıl uyuşturmuşlarsa 2 haftaya yakın hissiz gibiydi 😅 azcık ağrı ve aşağı çekilme gibi durumlar yaşadım ama idrarı kontrol edemedim 😅😅 sonradan düzeldi tabiki uyuşukluk geçince 😅
Merymommss Serifecan kızım 25 aylık normal doğum yaptım dediklerinin hiç biri olmadı da bende hemoroid oldu malesef oda doğum kaynaklı değildi zaten vardı 😬 şimdi ikinciye hamileyim inşallah bunu da kolay doğururum
BusraOzhan Serifecan vajinal genişlik ve sarkma oldu maalesef. Bende ilk birkaç gün idrar kaçırma oldu sonrasında düzeldi. Ama pişman değilim ikinciye hamileyim yine normal doğum istiyorum.
AliSilan Serifecan Hayir korkmayın lütfen sağlıklı bir doğum diliyorum .. ne sarkma ne idrar kacirma ne genişleme . Hatta daralma oldu doganiz gereği zaten bu duruma rahminiz vajinanız müsait bir sıkıntı yoksa niye böyle şeyler olsun ..Rabbim sağlıkla versin evaldinizi kucağınıza siikintiniz hiç dusunmeyin dogurun normal yoldan. 🤲🏻