Gamzekayaaa dün doğumum oldu canım çok şükür 40+2 de geldi oğlum çok bir belirtisi yokken sabah az bir lekelenmem gbi oldu akıntım oldu kanla karışık sonra 2 cm açıklığım varken 4 gbi yatışımı yaptı doktorum akşam saat 20.20 de normal doğumum oldu çok şükür hızlı bir şekilde ilerledi ve sancım çok olmasına rağmen nst de az çıkıyor du doğuma giderken bile nst yanıltıcı olabiliyor maalesef