Busrali5858 Melisa0002 yaaa valla bende öyle olaacgim diye çok korkuyorum normal doğumu çok çok istiyorum aslında ama olmazsa 40 dan sonra sezeryan talep edecegim
Elfgrcn Melisa0002 gerçekten değişik bişey. Hiç uyku problemi yaşayan biri değildim her an uyuyo olarak bulabilirim kendimi 😂😂
Busrali5858 Melisa0002 yaa sizde mi başka yerde kalıyorsunuz.. Onlar beni şu sıra aşırı bunaltiyor az kullanıncada anlamiyorum
momzilla Busrali5858 Doğuramıyorum diye bir şey yok arkadaşlar. Her şeyin bir vakti var bebeğinizin de hazır olmasını ve size gelmesini bekleyin. Siz nasıl hazırlanıp, işe giderken zamanında evden çıkıyorsanız onun da belli başlı zamanı ve hazırlıkları var doğmak için. Her şey hayırlısıyla ve vaktinde olsun. Böyle dua edin.
Seraykg Gamzekayaaa dün doğumum oldu canım çok şükür 40+2 de geldi oğlum çok bir belirtisi yokken sabah az bir lekelenmem gbi oldu akıntım oldu kanla karışık sonra 2 cm açıklığım varken 4 gbi yatışımı yaptı doktorum akşam saat 20.20 de normal doğumum oldu çok şükür hızlı bir şekilde ilerledi ve sancım çok olmasına rağmen nst de az çıkıyor du doğuma giderken bile nst yanıltıcı olabiliyor maalesef