Tugbanur_44 Rojbin_acad bi doktora görünün nolur nolmaz tabi kanama olmadıysa inşallah bir sıkıntı olmaz ama bizler doktor değiliz onlar kadar bilgimiz yoktur hani görünmeniz çok daha iyi olucaktır umarım birşey olmamıştır.
Canmyavrumm Rojbin_acad benım kadar agrısı olan yoktur sanırım bel kasık cok ıs yapıyorum sanırım kndanmı bılmıyorum enfeksıypnda var .ama dusmekbaska bısey asırı sıddetlı agrı kanama gorursen gıt .ıcın rahat edıcekse yakınsada gıdebılırsın.