Rojbin_acad bencede bir doktora danışın, bende ilk haftamda yazın dizimin üstüne düştüm karnıma denk gelmedi dizlerime düşmüştüm, 30.haftamda sabah eşimle anneme geçiyorduk eşim ise gecicskti arabanın kapısını açıyordu bende tutunayım derken ayagim kaydı ayakkabi alti kaydi yerler buz olunca,onda da bir bacağımij üstüne düştüm bir bacagimdan destek aldim şimdi 34+2yiz , sizin durum daha farklı olmuş bir doktora danışın derim, ya da numarası varsa danışın duruma göre de çağırır zTen