Fatmanur99 canım ben işte 18 haftadaliken oldum kan sulandırıcı kullandım asprin 100 mg günde bir tane bitti hastalığım halede kullanıyorum genellikle 30 haftadan sonrasına kan sulandırıcı vermiyorlar çünkü doğum yakın vs kanama olursa kan durdurulmasi zor olur diye yada ilk haftalarda hafif lekenlenmeli olanlarada vermiyorlar kanama fazlalasmasin diye doktor buna göre veriyor :)