CansuHakanDabakan Omega 3 konusuyla ilgili birkaç makale taradım ancak otizm ile ilgili bir şeye rastlamadım. Belki kalitesiz markalar balık yağlarında derin su balıkları kullandıkları için içeriğinde barındırabilecekleri ağır metaller nedeniyle böyle bir sonuç doğurabilir.Onun dışında Solgar iyi bir marka eczacı tanıdığıma da danıştım o da hamileliği boyunca kullanmış. Yalnız makalelerin bazılarında hamileliğin son 3 ayında daha çok plasentadan bebeğe geçtiği ve son 3 ay kullanımının daha faydalı olduğu yazıyordu.Bu arada omega 3’ün şizofreni, lohusa depresyonu gibi psikolojik rahatsızlıklara da faydalı olduğu yazıyordu. Tercih sizin tabiki de ☺ Ben 6.aya kadar gün aşırı ,daha sonra günde bir tablet şeklinde kullanmayı düşünüyorum 😊