Sumeyye67 Melteminkuzusu hmm benim 287 çıkmıştı. 300 sınırdı sanırım. Doktorunuz takibini yapar zaten mutlaka rahat olun tansiyon çok önemli. İnşallah sağ salim kavuşursun bebeğine
Melteminkuzusu Sumeyye67 inşallah rabbim hepimizi evladına sagsalim kavuştursun hiç birimizi evladiyla sinamasin
Bellabells Melteminkuzusu benim ilk gebeliğim de yüksek tansiyonla 38+3 te sezeryanla bebeğim alındı.36. Hafta farkedildi. Bir gece hastanede yattım idrarda protein kaçağı yoktu.idrarda protein kaçağı yüksek tansiyon vücutta ödem varsa gebelik zehirlenmesi preeklampsi oluyor.bunun da tehlikeli sonuçları oluyor.doktorun birşey demiştir bununla ilgili
Melteminkuzusu Bellabells Tansiuon hapı verdi sabah akşam tansiyonuma bak dedi baş agrin bulanık görme kanama bayilma hissi varsa evde hiç durma acile git dedi
zynperd Morprenses ilk oturuyorken müthiş bi dönme oldu, sonrasında yarım saatte bir azar azar tekrarladı, yattığımda da devam etti, bugün ayaktaydım oturunca döndü, doktora gittim, vertigo olabileceğini söyleyip ilaç yazdı, ilacı içtikten sonra rahatladım
Morprenses zynperd 2 gündür bende de bas dönmesi var normalde 11-7 olan tansiyonum 13-8 çıktı da. Ondan sordum tansiyon düşünce baş dönmesi yapar ya normalde yükselmesiyle alakası var mı diye merak ettim
zynperd Morprenses doktorumun söylediği, çıkan tansiyonla beraber baş ağrısı varsa kork, baş dönmesiyle çıkıyorsa anlık hareket, yediğin içtiğinle alakalı olur dedi, bol su içip az ve sık ye, çok aç kalma tansiyonunu yükseltir demişti
Bellabells Melteminkuzusu bana da alfamet hap verdi ama pek işe yaramadı bende. Tansiyonum 17 ye 10 civarındaydı en son.gün içinde bir anda yükseliyordu. Günde kaç defa nst ye giriyordum.ama benim doktorum 37. Haftada bebeği alalım böyle devam etmesi riskli dedi. Yani takip edelim falan demedi. Sizin doktorunuz takipte kalacaksa bir bakın bakalım.belki hap tansiyonunuzu düşürecek.
Morprenses zynperd aile hekimi de böyle dedi haftaya kontrolüm var ama 4 gündür geçmiyor. Teşekkür ederim, geçmiş olsun
Esraz Melteminkuzusu aynısını bende yaşadım yüksek tansiyon protein kaçağı ödem nedeni ile acil 31 haftalık sezaryen oldum dikkat et tansiyonun 16 yı geçerse hemen çantanı hazırla kadın doğuma git 1 kilo 680 gr doğdu oğlum küvezde 😔
Melteminkuzusu Esraz rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canm ne kadar kuvezde kalacağı bellimi 34+5 2250 gram olmuş bnm kızımda
aysenurkp Kimseyi korkutmak istemiyorum önce bunu söyleyeyim. 2 3 gündür yüksek tansiyondan dolayı acile gidip geliyodum.Nst de sancılar çıkıyordu ama ben hissedemiyordum ve doktor sezeryan tarihi konuşalım dedi.21 ocak cuma için anlaştık ama dün yatisimi yaptı.Tansiyon+nst ye bakarak da akşam 8de acil şekilde sezeryana aldı. 37+3de doğum yapmış oldum Bebeğin son dönemde hareketleri azalmıştı çok az ve nadir hareker ediyordu. Çıktıktan çok kısa vi süre sonra yoğun bakıma aldılar ciğerlerine çok şu kaçmış sanırım inşallah enfeksiyonu yoktur şuan daha tam bilgi vermediler. Eğer önemsemeseydim Amaan yüksek tansiyon nolabilir ki diyip kontrole girmeseydim bugün bambaşka bi senaryo olabilirdi.Lütfen bakın lütfen rica ediyorum üzerine düşün bu işin.herkes için söylüyorum.Cocugumu kucağıma alamadım henüz o kadar dokunuyor ki vu bana anlatamam hislerimi.Ser bildiğimiz şeylerde hayır olabiliyor.Herkese geçmiş olsun
busra5501 aysenurkp canım bende aynı şeyi yaşadım öncelikle geçmiş olsun inşallah bebeklerimize kavuşuruz. 🙏🥺 Bende 34 haftadan sonra yüksek tansiyon tespit edildi. Zehirlenme yoktu ama evde takip ediyordum devamlı 12-9 13-9 seyretti üç tane de alfamet içmeme rağmen 36+0 da aniden suyum geldi 2780 gram 49 cm doğdu bebeğim ama ciğerlerinde iltihap var denildi 8 gündür yoğun bakımda çok üzülüyorum elimden hiç bişi gelmiyor. Doktorlara soruyorum neden oldu diye geçirdiğim idrar yolu enfeksiyonu yapmış olabilirmiş tansiyonda etkilemiş olabilirmiş ama hiç sebepsiz yerde olmuş olabilir dendi. Bir haftadır kendimi çok suçladım o kadar dikkat ettim ama olacak olanın önüne geçemedim. Amacım kimseyi üzmek strese sokmak asla değil ama lütfen tansiyon takibini ve idrar tahlilinizi düzenli yaptırın kızlar içim acıyor tarifi çok zor :(((
Esraz Melteminkuzusu Elhamdülillah durumu iyi sadece küçük büyümesini bekliyoruz dedi öyle makinalara bağlı değil ışık felan yok kolunda serum var anne sütü yetmediğinde ordan besliyorlar Dr sordum ne kadar kalır diye sen ne zaman doğum yapacaktın ozamana kadar kalıcak dedi 😔
aysenurkp Bu arada çocuğun ciğerinde enfeksiyon çıktı,solunum güçlüğü yaşıyormuş,entube edilmis:( dua edin kızlar çok üzgünüm şuan 10gun kadar yogunbakimda kalicakmis
Melteminkuzusu Bellabells 9 sen sonra hamile kaldım devlet hastanesi doktorum saolsun çok ilgili37+1 de alincak riske atamam dedi
Bellabells Melteminkuzusu anladım canım. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin.inşallah o güne sağlıkla ulaşırsınız